Rockin

haha blogglivet verkar ha spelat mig ett spratt för nu ligger jag granne med fredrik virtanen igen. Han verkar också ha varit lite slö på att blogga de senaste dagrna. Men who cares? (I do, I do)

livet i allmänhet är trassligt men det verkar finnas lite smarta vägar ut. Undrar om det är smart att tänka högt på bloggen? Jag vet inte, men det jag vet är att i mejlen jag skriver osv så kommer jag med lösningar till mig själv men hur ska jag få mig själv att inse det. Det behöver inte vara så svårt. Problem? Lyxproblem men ändå inte.
Jag funderar på sommaren 2006 samt fortsättningen efter. Men jag vet. Jag ska söka jobbet till nästa höst, och jag ska också söka in till två olika utbildningar. (detta kom jag på i denna sekund som är nu.) Ska och ska förrsten. Kan, kanske man kan säga. Jag vet inte exakt om jag kommer in, och jag vet inte om jag vill komma in. Jag vet vart jag vill bo. (Uppsala.) Jag vet vad jag vill göra (Åka skidor. (umeå))

Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0