Sleep tight dear

Gudars. God natt. jag ska verkligen sova tidigt idag. Eh. Jag ska ta min dator och så ska vi gå upp och lägga oss. Jag ska börja fila på upplägget på min artikel. Viktigt, viktigt. Och ja, jag ska nog hinna träna imorgon också. Morgtonpromenad och eftermiddagspass, hur låter det? (djävligt seriöst och bra om jag får säga det själv!) nu ska jag bara lyssna på en sista låt och kolla om jag fått några mejl.. Vilken låt? Det... får... bli... hmm.. jag... kan... inte... komma... på... men... nu... blir... det... "Myster"... med... Marit... Bergman... Ehh... varför.... då....?

Den vill jag inte höra. Jag ska lyssna på Hammerfall istället. Hearts on fire. Oh yeah, there you go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0