sneakers

Nu ska jag. Nu ska jag. Nu ska jag. Nu ska jag lyssna på lite mer emo/hardcore och fundera på klädstilar samt om jag ska köpa ett par nya låga converse på rean här eller vänta tills jag kommer till Sverige. Svarta isf, och till alla modesnubbar, sneakers alltså. Nä ja skoja bara. Jag vet inte om jag vill ha svarta låga eller om jag vill ha de gråa höga. Men jag tänker att mina bruna kanske går sönder snart för de är mina favoritskor alla kategorier och jag vill kunna använda dom jämt. Inse maja, det kan du inte. Ett par converse håller inte för alltid, speciellt inte om man går i lera med dom som DU gör. (Men vad ska jag annars kratta löv i? Converse är det enda svaret på den frågan.)

Ett par svarta skulle ju vara lite hett.  Eller så ska jag inte köpa några alls men då går jag ju snart barfota. Svårt val det där. Och därför får jag nog fundera vidare litegrann,

/Bomullskor är inte vinterskor maja. Fatta. (Ja, jag vet, jag fryser jättemycket om fötterna men mina är lite stora så jag ska ha dubbla sockor i dem. Slutdiskuterat.)/



Kommentarer
Postat av: as

hoppas du gillade emo/hardcoren nu då! ;)

2005-11-25 @ 10:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0