Solen går ner över de tre små kullarna

ikväll var alla barnen griniga och trötta. därför sover de redan. jag tog till ett fultrick.

"Kom, det var längesedan vi spelade in en film. Vi gör en när du borstar tänderna."

"Sen gör vi en när du spelar piano och Jakob dansar till."

sen gick allt bra. De älskar film. De älskar att vara filmstjärnor. Det är så klart de är det. Vilken tur att jag har en digitalkamera som man kan spela in filmer med också. Så förgick denna kväll utan gnäll också, och dessutom borstade johanna sina tänder jättebra och Leoni spelade sin pianoläxa fast hon var jättetrött. Jakob tränade sina valssteg på köpet. Jag andades ut. Fan vad trött jag är.

Nu har solen gått ner. Snön har smält bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0