SOS

"You are in mood for dance, and when you get the chance you are the dancingqueen."


Abba är ändå the golden bananas, svensk musik för okunniga tyskar är bara abba. det dryga är att de tror att de är jättefyndiga. Speciellt om de har bakåtslickat hår och ingen framtid, då tycker de att de är jättefyndiga, i stil med att;  nu ska jag skaffa en het svenska, jag raggar upp henne med lite abba snack. KUL.

Men ändå, abba är bra, men nuförtiden, år 2005 finns det andra bra band i sverige, det skulle räcka om de sa The hives men det är inte många som är kapabla till det ska jag säga. Leoni förvisso, men jag gillar henne inte bara för att hon gillar svensk musik, hoppas jag. Lucas gillade ju också svensk musik. Looptroop.Mycket bättre än suburban kids with biblical names som jag spelade för dem, tyckte han alltså.

Men nåja, fram tills min framtid ljusnar får jag väl hålla till godo med "the winner takes it all"
Gissa vem som ska bli the winner, tralalalalalalalala.

"Though we never thought we could loose, there's no regret.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0