Sound of silence

Sakta upp emot 100 unika läsare idag. Jag tänkte på det där häromdagen, vilket gjorde att jag försökte räkna efter hur många jag vet läser min blogg så gott som varje dag. 10. 20 om det ska vara lite mer avrundat uppåt. Resten då. Detta är ju bland det offentligaste det kan vara. Alla är anonyma utom jag.

Skitsamma. Genom att studera statestiken drar jag slutsatsen att jag har en del trogna anonyma läsare. Jag blir alltid förvånad när någon säger att de läst något på min blogg. Oj. Kanske ska man tänka på att så många kan läsa det, kanske inte.

Läste nånstanns att man ska passa sig för vad som publiceras om en på internet då exempelvis framtida arbetsgivare skulle kunna hitta det osv. Okej. Då får de veta att jag inte tycker om att damsuga andras hus, och andra högst intressanta saker som händer i tyskland och mitt liv.

Nu ska jag och bloggen gå och få lite mer framtidshopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0