Stuff

Jag har massa fina låtcitat och kommentarer samlade i en papperspåse från starbucks. Det tycker jag är bra, de där lapparna är så lika. Sönderkladdade och ihopvikta. Jag försökter skriva datum på dem och nu har jag ordning på dem i pappaerspåsen från starbucks. blir det tillräckligt många ska jag nog köpa en pärm. en liten fin pärm. Jag behöver också ett litet block med en penna så jag kan skriva ner infall som kommer när jag är ute. De kommer aldrig när jag är inne. Förutom igårkväll. Det var ett bra infall men inget som passar sig för tryck. Det går inte att beskriva med ord, men det var viktigt för mig. Nåväl, everything changes, är det inte så?

"De band som band mig här har jag långsamt löst upp."


"I belive in life, Im believe in drems, I believe in verything beteween.
But I'm not for sure if my love is more than you can recieve."



Tror du att hon tog en genväg, dit jag anar, dit jag tror?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0