Suburb

I'm gonna dance. Hey, hey. Let me entertain you. It's been hurting all the way with you, JOHANNA. (bra med synonymer) Bra, bra som fasen. (betyder fasen fun frågade Tim idag när jag skrev "fasen, fun" som svar på att han hade tältat och varit på konsert. Fasen betyder inte fun men det är fun att han gått klart skolan och fick bra betyg och så. Fasen ja.)
Men först sova bitte. Imorgon? Humla rumla, vi får se.

I'm gonna dance. Because I've gots some plans where the difference kicks my as around.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja men jag håller med :) Fast jag saknade Lisa Miskovsky i din lista. Sen Norah Jones. Inte riktigt samma, men ändå. Som alla andra. Ska kolla in Rosie Thomas, det är nog intressant!
Nee, jag vet inte om jag tänker för mycket. Alltså jag vet inte vad det är, jag kan bara inte somna. Och om jag väl somnat lite grann, så vaknar jag av någon slags panikkänsla. Jättekonstigt.. Hm.
Nej jag gör inte uppgifterna på fysiken heller längre. Men jag vet inte om jag kommer överleva. Hur gjorde du?

2005-11-07 @ 00:39:20
URL: http://jowse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0