Sugarpies

dfgb

Gosh wie schön, das fehlt mir wirklish. Was soill ich tun? Ich kann ja nicht tun. Scheize.
Blev glad att jag hittade den bilden. Den är så fin. Nästa sekund åker malin nästan över räcket, eftersom jag egentligen kom flygande emot henne och bilden togs som ögonblicksbild... Och ett ögonblick är det. Jag i grönt och malin i rött och oj vilka babes de där två kan vara ibland. Och bitches. Och degar. Och oj vad det inte gör nått.
Hej då, nu ska jag gå och kolla på OC, och alla mina vänner från forsmark partar nu för fullt. Jag med, i mitt stilla sinne. Varför tänker jag på det? Hmm. Jag ska tänka på Adam brody snart. Hör iofs också ihop med forsmark men so long, fucking town. Vi ses kanske nån gång mer men jag är inte säker.
Som sagt. Detta sista år var rättså tungt, det är tungt att ha med sig men det är värt mer än sin vikt i guld. Se resultat i mitt ansikte ovan.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Du är så fantastiskt söt på det där kortet så det finns inte...

2005-11-20 @ 03:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0