sveriges bästa artist

Här är daniel lindströms hemsida. Han är bland annat ödmjuk, busig, charmig, cool och underbar - samt utsedd till sveriges bästa artist på nordic awards. Han fick ju nämligen flest röster, nej jag har aldrig tvivlat på attn det var så, jag har aldrig påpekat röstfusk. Come on. 
Jag tycker inte att daniel lindström är sveriges bästa artist men några som läser min blogg verkar tycka det. oh yeah. detta är ett fritt land. Några håller med mig, några håller emot mig.

Utelistan denna vecka:
1. Runar
2. Daniel Lindström
3. Fritt val


"I walk a lonley road, the only one that I have ever know, don't know where it goes but it's only me and I walk alone."

Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0