the night is waiting for you around the corner

en sista låt och sen sova. vill vakna tidigt imorgon och vara pigg. Dagdrömmer om att vakna vid sex och vara pigg, hinna göra massor fram till klockan åtta och sen gå ut och gå i några timmar och komma hem och äta frukost. Haha, dröm på maja. Jag skulle lika gärna kunna sova till elva och missa allt.

När hanna åkte klockan sex söndag morgon för snart två veckor sen, då var det så. Den dagen gjorde jag så himla mycket för jag sov aldrig. Jag kollade på oc, jobbade, läste en bok (tror jag?) och gick på opera. Den kvällen var jag så trött och ville bara sova.

Men hur ska det här nu gå? 00:59 och jag vill vakna pigg senast klockan sju.

Detta är min låtlista innan jag somnar:
Sound of silence
Annie's Angle

Kom igen, ge mig en händelserik och bra dag imorgon (och påminn mig inte om hur mycket jag kommer frysa om fötterna när jag går ut och går i snön här i trasiga skor. och påminn mig inte att jag utan vissa inköp de senaste dygnen kunde ha haft ett par nya skor. Det är sånt där som jag inte tänker på.)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hihi, jaa. Jag får byta nu, för Californien lät inte helt fel! Skapligt skönt det skulle vara... Jag undrar om jag skulle vilja gå tillbaka i tiden och välja forsmark, om det hade blivit bättre. Det kanske inte hade varit såhär då. Fast iofs, om jag kunde gå tillbaka och välja om skulle jag aldrig ha gått NV, tror jag. Eller jag har ingen aning. Forsmark var förresten i vår skola med information i fredags tror jag, eller om det var på torsdagen...

Ja, jag har i alla fall valt bort Psykologi B nu. Och jag drömde att jag gick till innebandyn och sa att jag skulle ta en paus, men det slutade med att jag tränade med en avklippt tå som gjorde skitont (Ja, jag drömde seriöst att min mamma klöpp av min tå eftersom den inte skulle vara där, och fy tusan vad ont det gjorde, och det blödde jättemycket. Aj.) Men i alla fall, jag vet inte hur jag ska göra. Funderar på att ta bort humanfysiologin också. Har inte gjort något på den heller, och inte varit där på hundra år. Shit, jag vet inte vafan jag ska göra.
Jag kan somna nu i alla fall, men jag sover så himla dåligt. Vaknar varje natt minst två-tre gånger. Ofta med en känsla av panik. Och när jag väl sover drömmer jag helt sjuka drömmar hela tiden (vilket betyder att min hjärna är ungefär lika aktiv som på dagarna, om man inte drömmer så sover man djupsömn, men ja, du kanske vet det där..)

Ja men alltså jag tycker Trapper är mycket mysigare. Men mina kompisar vill typ bara gå dit om vi är ut på lördagar, eftersom det är 20 på star då.. Och jag vet inte om det skulle vara någon höjdare att gå dit ensam, haha. Fast iofs, det kanske skulle vara rätt skoj. Om man är på rätt humör dvs..
Jag vet faktiskt inte vem han den där Johan är, så jag kan inte riktigt svara, haha. Jag vet inte vilka folk är, jag bryr mig inte om dom och dom bryr sig inte om mig, ungefär. Men ja, du får hojta till om du skulle råka vara i Sverige någon gång och hamna på Trapper!

Shit vad jag har skrivit nu. Förlåt att det tar sån tid ibland för mig att svara, men jag måste välja ett tillfälle då min hjärna nästan fungerar.
(Det var därför jag valde nu, när jag var ute och festade igår och min hjärna är typ som den kan vara när man har festat, haha. Smaaaart)

2005-11-26 @ 12:41:13
URL: http://jowse.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ja just ja! En till att svara på, men jag tycker att det som stod var jättebra! Fast själva sidan var lite konstig och svårläst. Och ibland var det konstiga formuleringar, men alltså själva budskapet och allt det var bra! Jättebra!

2005-11-26 @ 12:42:20
URL: http://jowse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0