trall

Fan vad jag inte gillar att dammsuga. Får jag göra det mer så kommer jag snart säga nått i stil med att det är ett konstigt au pair jobb jag har. Eftersom jag städar mer än jag är med barnen. Okej, det är inga problem egentligen för sak samma vad jag gör, även fast det enda som är kul är att greja med barnen. SOM också är det jag borde göra.

 

”Kan du skura i alla hörn och under den här bänken nästa gång du skurar.”

”Ja det är klart.” Men egentligen tänker jag att jag inte borde skura alls. Jag är ingen hemhjälp och inget svartstäd. När jag träffade detta par, A&M första gången så sa de att jag kunde vara ledig när de var hemma, att jag kanske kunde städa lite under kvällstid när jag var barnvakt åt barnen, men annars inte så mycket. Sen är det där med cashen också. Jag får mindre än vad jag fattade det som då.

 

Nåja. Slutgnällt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0