träna da maja

Det regnar här och jag ska erkänna nått. Jag har inte varit ute och gått den här veckan fast jag planerat det. Över huvudtaget har jag knappt följt mina planeringar alls. Det regnar och jag kommer på bättre idéer.

Det här har hänt:

Jag mötte Berger på stan, men han såg inte mig och jag hade bråttom. Det var lika bra.

Jag har tränat. Inte (kommer inte ihåg) men igår var jag på bodyshape. Nej nu orkar jag inte skriva en sån här lista längre, för jag blev så irriterad på alla töntiga namn.

Fit for fun

Bodyshaping

OSV

Men det är inte det töntigaste utan det är att gå på passen. (Låter iofs proffsigt, ”gå på passen”) Jag är verkligen ingen sådan människa, utan jag står där och hånar mig själv för att jag gör ”steps”. Eh, nu går vi upp och ned, upp och ned, snurra runt, mambo, bla bla bla. Alla gör fel och inte fan vet jag hur jobbigt det ska vara men det enda jag tyckte var jobbigt igår var när vi skulle ligga på sidan och lyfta ena benet – som satt ihop med det andra med ett gummiband. Det är drygt nog utan.. Och hej, sen drog vi gummiband och lyfte hantlar (hahahahha 1 kg, tänker bara på gymmet i forsmark..) hur som helst så var det jobbigt för jag hatar den där ben-övningen (men jag kommer bli asbra på den för hittills har den varit med på alla passen jag varit på.) och jag har inga armmuskler, men ska jag åka Vasaloppet kan det vara bra. Tyvärr har jag fått ont i knät. Jag fick problem med knäna sedan jag cyklade motionscykel som en galning nån vecka i forsmark. Nu kan jag knappt gå nedför en trappa men jag kan inte tro att det är sant. Jag måste träna, i eftermiddag är det ”konditrainung” 1,5 timme. De flesta träningspass verkar vara 1,5 timme. Oj, vad fit jag kommer bli. Sit ups också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0