träna träna träna

Ikväll och imorgon ska jag vara barnvakt. Trisst för det verkar vara ett kul pass på onsdag men ja ja. Nått med aerobics men sen finns ju fotbollen också samt att sticka ut och springa med gänget som tävlar stafett i Hyde park en gång om året (träna träna träna maja hyde park är ju roligt). Onsdagar är helt enkelt en dag då mycket skoj konkurrerar. Jag får istället ta superfitness på torsdag samt konditionsträning på fredag. Fast på fredag kan man också göra step& bbp, men när jag kollade upp det så var bbp samma sak som bauch, beine und po. Hmm, och det tyckte jag inte var överdrivet SKOJ. Alltså; superfitness och konditionsträning. Cykla, cykla, cykla. Imorgon får jag väl sticka upp på tingstette och springa lite intervaller på förmiddagen. Kanske ska stiga upp lite tidigare än nio? Fan vad lat du är maja. Mmmm…. Mysigt att sova, skönt att sova, jag är värd att sova. Japp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0