två barn på väg till tragedi

En av de sorgligaste låtarna jag vet är den som jag hör nu...
Nightwish - Two for tradegy

Den är vacker och sorglig. Det är vackert och sorgligt att lyssna på den.

Förresten så har familjen här varit jättesnäll. det funkar bra. jag har tränat idag. femtio minuter i uppförbacke. då kom man till snön. jag försökte kasta snöbollar och så. Köpa mjölk och apelsiner. Titta när nån lagar en symaskin. Få order om att sy. ska sy. ska sova. ska läsa i min bok. Borde sluta lyssna den sorgligaste låten jag vet.


/Magnoliatorget. Bra Bok. Engelsk förort under andra världskriget. Den har jag läst två gånger och hela känslan från boken finns i "two for tradegy" eftersom jag lyssnade på enbart nightwish när jag läste boken. Nightwish är mitt soundtrack till krigets england./

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0