urklocka

tiden går för fort. jag gillar inte tid. man kunde klistra över det nedre högra hörnet. (på dataskärmen) armbandsuret har ändå gått sönder (förlåt) det var inte riktigt mitt fel för det lossnade bara. jag har det nånstanns. kanske i den gråa hoodien (jag tror inte att jag borde skriva hoodie men det låter så skönt och mina luvtröjor med dragkedjor är också sköna). hur som helst så vet jag inte direkt vart jag har den trasiga klockan och mobilen använder jag ju inte så speciellt mycket eftersom jag inte kan använda den här i tyskland. två tider mindre.

tid är press.
"Du hade tid."

 
"Vi hade tid."

Jag har tid.

What a mess. Inget speciellt. Hej då. Nu ska jag ta en cykeltur genom en falnande stad. Slänga benen över en fotöljkarm och lyssna på moneybrother. måste nog ändra låtlistan innan jag åker. Vad vill jag lyssna på, vad vill jag lyssna på. Inspired - tror jag lägger in sophie zelmanis album. Bra idé maja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0