vimsig värld

hej för fan.
jag är inte lika arg som igår. (spy på tanten som hade pälsar i massor i sin lägenhet och brittan och tjocka designers.)
jag har fått kort från danmark på miljontals pumpor samt ett citat på en låt om en myra som gick ut och samlade barr efter att han druckit sin choklad, och sen har jag också fått en inbjudan till en artonårsfest i helgen. allt på mejlen. mejlen är mycket bättre än bloggen, ibland. vet ni vad. jag blir överlycklig för ett endaste litet ord i kommentarfunktionen som finns underst i varje inlägg.
men nu ska jag inse här för mig själv i min ensamhet att jag är alldeles för världslig för att ha rätt till kommentarer. världslig och lika unik som alla andra.
men jag har ändå kommit på några skitbrfa idéer idag, inspirerade av Linda, en fd utbytesstudent här i heidelberg som pratade svenska med mig när jag grinade på bussen från flygplatsen till mitt nya hem här för ett år. Hon va 27 och hade rest en massor, samtidigt som hon studerade på distans. bland annat i syd amerika och usa's västkust.
just nu är det 3796 900 användare online på skype, men ingen på min kontaktlista är tillgänglig. So sad.

själv ska jag ut och handla julklappar och kanske gå på bio. det är ju inte varje dag man fyller år eller så. Nej och jag fyller inte år idag heller. men man kan ju alltid fira gustaf adolfs dagen lite i förtid, alltid finns det nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0