volleyboll

"I close my eyes for a moment, and I'm still there"

Fick nyss några dyrbara minuter på skype med malin, vad roligt det var att prata med henne. Fick en direktrapport från volleybollen och vad hon varit med om. Den bästa forsmarksfesten hon varit på sa hon. Jag tror henne, denna hade verkligen förutsättningarna. Suck. Lite suck iaf. När hon berättade om hur det varit så känns det som hon pratar om en annan tid, inte i igårkväll och i morse. Men jag är glad att det var så roligt, kanske var det inte roligt för alla men jag hoppas att alla kom helskinnade ur den upplevelsen som en forsmarksfest alltid är. Speciellt volleybollen. haha, vad kan jag då tillföra från den förra, när jag var utklädd till Marge simpson. Kanske att jag såg lars winnerbäck sjunga solo i västerås konserthus kvällen innan, att jag sov över hos min bror i uppsala på natten sen, att jag grät på vägen till pollack eller att jag köpte en kostym med emma och ankan när jag egentligen borde snackat fysik och matte med universitetsstudenter. att hela min barack vart gul när vi klädde ut oss till simpsons. sen ja. var det kanske inte så jättemycket mer. Eller ja, jag hade sällskap av en jättebäbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0