Wondervall

phantom planets. när jag bara får till det ska jag skriva en krönika. Den ska va smart och intressant. Handla om musik och känsla. Som igår på starbucks. jag låg och slängde i en fotölj och lyssnade på kent när jag hörde Canonball (malin tips) som de spelar i OC. Killen som gör serien har ägmusiksmak för att tillämpa lite forsmarksord. Det är intressant. Summer har fjollkläder och Misha Barton gillar inte Marissas klädstil. Det gör jag. I Första avsnittet av oc har Marissa vans på sig. Seth's klädstil kan kanske inte så många ogilla. Han använder väldigt ofta svarta, låga converse. Han har också ett par tofflor i skejtarmodell som är gigantiska. Jag trodde först att det var ett par skor men icke. Seth har alltid fina skor. Seth har en förmåga att rabbla många bra band väldigt snabbt. Han har oasis "wondervall" på vinyl. Han favoritband är nått bra. Jag har glömt. Jag får nog tillfälle att kolla om serien snart, eller så nämner han det kanske i de nya avsnitten som jag ska få så fort det blir fart på dvd-brännaren i uppsala. färskt och fint från usa. fast varför gör adam brody reklam för så fula kalsonger?

Love learned me to cry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0