blivande journalist?

Jag har en grej på g. En tysk tidning som ges ut av några unga killar, avsedd för skolorna här i heidelberg. Det stod om dem i tidningen igår och så stod det att vem som helst som ville vara med och göra tidningen kunde mejla. Jag måste ju klassas som ”vem som helst” så jag slänge iväg ett mejl. Jag skulle faktiskt kunna skriva massa vettiga saker, eller give useful views som jag skrev.. haha, återstår att se om de vill ha mig när jag skrev mejlet på engelska.. det skulle hur som helst att göra lite sånt, recensera musik jag gillar och skriva spydiga krönikor och heta artiklar, och på tyska. Se, där är poängen, eller haken, på tyska. Jag kommer bli ägbra!! Måste bara se till att hitta nån skyst person som kan rätta mina grejer. Åh, det skulle vara roligt. Mejlade iväg mejlet i förmiddags så jag hoppas på ett svar redan idag. Please guys. Jag kan blogga på tyska åt er, ge låttips till de musikoallmänbildade tyskarna. De vill bara höra på tysk musik, jag ska allt ge dem ja. Åh, just nu vill jag det här. Ge mig nått utmanande att göra på min fritid, se till att det händer nått för mig. Just nu litar jag på fyra killar på ett tyskt gymnasium. Skitsamma att det bara är en skoltidning, det är bara bra, och dessutom såg den fräsig ut. Väntar med spänning på fortsättning. LOL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0