bloody sunday

sunday, bloody sunday måste vara en av de bästa låtarna som gjorts. kanske borde fixa en länk till er, så ni kan ladda ner den. tja. gubben med flottigt hår som gick före mig fast jag stod direkt framför kassan är den fulaste och äckligaste i världen. jag kan bara få hjälp av en kille där för jag måste fråga varför i helvete som internet inte funkar fast det visar att jag är ansluten till w-lanet.. helvete djävla skit jag blev så lack att jag gick ut därifrån och så blev jag sugen på att lyssna på sunday bloody sunday. ja, okej, jag hänger jämt på star coffee med gratis w lan och databutikern där de hjälper mig ligger granne med den och här sitter jag är är förbannad vid ett sådant där högt barbord mot fönstret. nu gick den där gubben förbi, då har han alltså gått från databutiken, då lkanske jag kan gå dit och få hjälp. ska jag prova? jag ska köpa nya små hörlurar också, som jag kan ha när jag joggar på morgonen. varje djävla morgon. det hjälper. tapetklister under mina skor. hej då, nu ska jag gå in på den dära butiken och få hjälp. "Varför fungerar inte internet på min dator?" för tionde gången eller så. nuförtiden skrattar killen och säger tjena tjena. det är ju kul att de tär så iag. annars skulle jag sitta här utan internet, det kan jag lova er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0