Boka en bok

efter att ha ätit sachertårta här (inget att rekomendera, men jag hade väl för höga krav. mammas är bättre, och garanterat utan tyska kirchbeer som de har i allt..) hittade jag en bokhandel. riktigt skönt, för jag vill läsa engelska böcker, och de hade massor. sen hade de tyska så klart, jättemånga tyska. fått en hel del bra tips i skolan av mina lärare om vad som skulle kunna passa.
jag hittade även när lucy sullivan skulle gifta sig på engelska så jag gömde den långt in bakom andra böcker så kan jag gå och köpa den i veckan. härligt det, sen funderar jag på att dra mig in mot wold, austen och lite sånt. behöver läsa engelska så jag inte blir kass som tyskarna!!
vill också läsa mer bodil, mer av hjalmar söderberg, strindberg och alla astrid lindgren böcker de har.. Ronja ska jag börja på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0