chinos

jag har gjort en liten lista med grejer jag ville ha. jag trodde iofs inte att jag skulle hitta nått som platsade med ja. det är egentligen en lång historia. smycket är inte så lång, det ville jag bara ha, för jag tycker det är fint. Jill har till exempel ett fint sådant hjärta i sin skrivbordslåda, lite bortsmusslat tippar jag på.
kläderna jag egentligen syftade på kom jag på att jag ville ha efter att ha sett die Orestie med en skolteatergrupp. huvudrollen kom helt plötsligt ut i jeans, converse och rutig skjorta. påminde om adam brody, riktigt rejält faktiskt. helt plötsligt blebv han galen och schizofren och det kom ut en kille med exakt lika kläder.
detta gjorde att jag kände ett extremt behov av ett par snygga chinos. intressant värre, och idag hittade jag ett par. liten herrstorlek, model slim, färg mörkbrun, åh, de är skitsnygga! (precis som adam brody alltid är. det är min koppling.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0