dagordningen

Här är kvällens dagordning;


Tagesordnung


Redaktionstreffen für die Novemberausgabe
27. Oktober 2005



1.      Rückschau Oktober


2.      Themenüberblick November


3.      Verteilung konkrete Artikel November


4.      Auflage/Finanzierung November


5.      Titelthema Dezember


6.      Themenüberblick Dezember


7.      Brainstorming Titelthemen Januar-März (evtl. Veröffentlichung der Themen im November)


Chokladgiffel och kaffe har jag nyss ätit och jag förstår för tillfället varför inte internet fungerar. (fast jag vet att der beror på att Michael har flyttat den bärbara telefonen till nedersta våningen och nu bryts alltid internetkontakten varje gång de pratar i den. Jag har inte orkat ta upp det, fast egentligen kan man vara ute på Internet samtidigt som man pratar i telefon. Det är nog inte så komplicerat att ordna igen skulle jag tippa.) Nej. Jag måste ju snart göra mig i ordning. Glädjande för min del så var Desireé här nyss och frågade om jag vill följa med på nått disco i kväll, men det kan jag inte eftersom jag dels ska på detta redaktionsmöte och sen har jag skola imorgon, näst sista dagen. Tyskarna har höstlov. Måste komma ihåg att ladda ner michel learns to rock, den där låten, äsch jag har till och med glömt bort hur den går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback