en dag som alla andra

yes, nu är jag och fredrik virtanen grannar. på blogg.se alltså. jag ska nog inte flytta till stockholm, så tji fick han.

god natt. schlag gut. läs en bra bok. skratta mycket. hej då.

och till mig själv som trodde att den här dagen skulle bli tom och tråkig säger jag också tji fick du. inte vet jag vad som gjorde den bra men det var nog det eliminenta sällskapet jag hade - mig själv. Och sophi och malin på skype. Kalle på chatt, lova, matilda och hanna på msn och hanna som bokat sitt flyg. Hey, vad är det för fel på detta, nej jag tänkte väl. Bara det att jag ser risig ut, är trött och seg men annars mår jag ju bra. Ja, jag tänkte väl det.
imorgon är det sista dagen i skolan. tiden går fort. en månad tyskastudier, bra bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0