ferdy

idag råkade jag sova till kvart i elva men det gjorde faktiskt inget för jag hade ledig dag idag. mammam tyckte att det var bra att jag hade sovit sovrekord i tyskland. hon är nog egentligen orolig att jag ska bli störd av att barnen springer runt. haha säger jag, har man bott i forsmark och kunnat sova där så är det nog inget problem.

klockan två skulle jag träffa ferdinand, jomen ni vet sophias kompis felys pojkvän som bor kvar i heidelberg medans hans tjej pluggar engelska i nottingham. vi träffades på starbucks och han var lång med mörkt hår i snedbena. vi drack kaffe och pratade. det var ganska stelt, men inte jättestelt. han frågade om jag ville se deras lägenhet. (som ligger i altstadt i ett 250 år gammalt hus. helt galet snyggt.) två timmar var jag med honom så jättestelt kan jag inte säga att det var. han var skyst, men ja. han pluggade latin, filosofi och spanska och ville bli lärare i de ämnena. det låter roligt. han var riktig hacker med över 100 brända dvd i källaren. jag fick med mig några att låna, men bara vad han hade uppe, det var krångligt att komma till källaren. han skulle plocka upp lite till mig nästa gång han var nere i källaren. fick fightclub och passion of the christ iaf. dubbat till tyska så klart. han var så klart snäll. jag känner mig bara konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0