flyt helt enkelt

Idag är egentöligen en stor dag, ja, det är det. det har varit en bra dag hela dagen. Lugn flyt, inta ramlat på cykeln, inte tappat mp3'spelaren i marken, inte överkokat potatis. Däremot har jag lärt mig reflexiva och reproxiva (?) pronomen fått kolla på tyskaböcker som jag kanske ska köpa, fått låna hem dom för att bestämma mig och fått reda på att man kan plugga tyskan över internet. Min lärare sa en gång till att det var synd att jag skulle sluta. Pengar. Egentligen är det inte så dyrt. 2500 för en månad, från 08:50-12:15 varje vardag. Vad kostar det i st:anton? ska kolla. 22050 kronor, för nått, 14 veckor kanske. med mitt pris får jag 24 veckor för det eller nått. Inte så dyrt nej. Kanske kan gå en månad till framåt våren. just nu vill jag faktiskt inte plugga mer när den här kursen är slut, jag ska skaffa mig en fritid och en sysselsättning nu. Plugga ska jag göra med mina böcker och över internet, samt att jag antaligen ska ha privatundervisning en dubbeltimme i veckan, nånstanns på Haubstrasse. Flyt helt enkelt, bra helt enkelt.
 
Oj, jag glömde. Idag har de kopplat in internet i huset, jag och Michael fixade det själva, han med telefonen, jag med internet, (öh, jag bara fumlade tills han kom och tog fram pappret med koderna på.)

Nej, duscha nu. Idag sa johanna att jag såg söt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0