frukost

mmm mumma vad skönt det ska bli att sova och sen gå upp och äta frukost. jag funderade på det där igår morse. alltså, så som att jag har så mycket tid till att äta frukost. bla bla bla. bakgrundsinfo: under de senaste åren i skolan åt jag frukost på max fem min. fem min räckte förresten att göra allt på i forsmark. klä på sig, fixa grejer, hämta mackor i köket, borsta tänderna och så, gå ut till bussen och åka till skolan. här räcker fem min kanske till att borsta tänderna.
först förstod jag inte vad det var för fel och hur tiden kunde gå så fort, men jag tror det är ganska vettigt. nu hinner jag äta frukost på riktigt, och det är en del av dagen jag ser framemot. äta frukostflingor och dricka te och bara ta det riktigt lugnt - i nästan en halvtimme. sjukt mycket om man jämför med att hämta två mackor i köket. frukosttankar. det är fint på något vis att frukosten fått tid i mitt liv, det är den värd.

/'I'm making out tonight, with my computer'/ - suburban kids with biblical names (bland de roligaste spelningarna hultsfred 2005 ja det måste jag verkligen säga, vad de har kula trummor, oh ja.)


Can't get no sleep to night, damm, it feels so good to night - everything is alright.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0