Go for it, lalala

men ja, jag skulle behöva lite rådgivning skrev jag ju. You own me, yes you do.
Jag vill utbilda mig till någonting bra.
.Journalist
.PolMag
.Samhällsprogrammet
.Handels
.Gymnasielärare i svenska och samhäll

Alla går att binda till varandra och just nu känns det som att jag skulle vilja läsa nått av det.  Jag har för mig att det nått i stil med viktiga grejer rådgöringen skulle handla om.

Äh, skitsamma, det där kommer lösa sig, än så länge får det bli som det blir. Jag ska gå på känsla och göra det som känns bra. Känsla känns bra. Good dammit, go for it.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag har alla Sophies skivor, och jag kan bara säga att hennes musik är underbar. Har inte hittat något vackrare än. Och på onsdag kommer en ny skiva!
Ska kika in på Missy Higgins :)

2005-10-30 @ 12:12:38
URL: http://jowse.blogg.se/
Postat av: Maja

gymnasielärare i svenksa och samhäll är en utbildning jag precis påbörjat..

2005-10-30 @ 17:51:22
URL: http://majawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0