Go get it

Innan jag går och lägger mig nu ska jag försöka uttrycka litegrann. Satt och tänkte på lite gamla klasskompisar från högstadiet och hur det var då och vad som var normalt.
"Man ska leva livet när man är ung."
Ja, klart man ska men frågan är om "livet" är vad man vill göra på högstadiet, dvs de som resonerade så här skolkade, rökte osv. Lycka till med livet, dudes.
Vem leker bäst?

Där uttryckte jag mig lite. Jag menar egentligen att klart man ska leva livet, och vem är jag att säga vad ditt liv är. Vem är jag att säga vad mitt liv är.

High on a feeling, dear.

'Man kan nog börja med att plocka bort de delar man vet att man inte vill ha. Det är svårare att veta vad det är man vill. Dock börjar jag bli ganska säker på vad som inte känns så viktigt för mig, och det kan vara en början - för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0