god natt

god natt. trevlig resa för min familj som åker ner mot skåne, över bron och till danmark imorgon. själv ska jag gå en trappa upp, sätta på mig mina mjukiskläder och sova. I natt är det en timme extra, kan mina ögon behöva. Jag mår lite bättre, fast nu har jag dåligt samvete istället. Det borde inte ha hänt - jag borde inte ha haft sönder johannas handmålade tallrik där det står hennes födelsedatum.


Spellista för vackra drömmar: (?)
Sophie Zelmani - Black Day
Jon Bon Jovi - Someday I'll be saturday night

Det handlar bra om nätter, dagar och drömmar. Jag hoppas faktiskt att jag drömmer om något trevligare än rådgivning från Linda Skugge i natt. Iofs var det intressant, men nja. Jag vill drömma om svarta backar, mörk choklad och skratt.

God natt.

/ps. om man är tio år nu (som leoni och filippa) då är man född 95. då hade jag redan gått ett par år i skolan och det känns nästan som nyss. eller som Lotta och Johanna, de är födda 99. Det var verkligen nyss. Hur gammal är inte jag då? Alldeles lagom skulle jag tro, det känns så. Det känns bra. /

Oh, yeah, go get them. Come om dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0