good bye lenin

nu har jag sett good bye lenin som min tyskalärare rekomenderade. allt utom slutet för då hängde sig datorn. min och desireés filmkväll. småstel men trevlig. tyska våfflor och te och film. sen skulle vi kolla på en rolig film tyckte hon. jag hade tagit med mig filmerna från ferdinand. bland annat kom aristocats med, tänkte att det kunde vara kul för barnen. den kunde vfi kolla på¨tyckte desiree. så ja, jag har sett aristocats med tysk dubbning (hon kunde ju inte veta hur illa jag tycker om disneyfilmer. jag orkade inte säga nått men jag orkade heller inte skratta när en höstack åker iväg på en moped.. jag satt och funderad epå varför de la in så otroligt dåliga scener som var för långa och för sega och absolut inte roliga. fasen, teckat är så sällan bra. )

jag fick iaf skivorna av desiree. julie, den där tyska tjejen och nått annat. nice. så ska vi kolla på hitta nemo och iceage nån gång också. det kunde hon fixa sa hon. de filmeran ska ju iaf vara ganska bra, eller? jag har inte så mycket hopp dock.

hur kan man tycka att tecknat är roligt? nåväl, good bye lenin var bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0