grabben i graven bredvid

Okej. han kunde inte hjälpa mig. jag kunde hämta min dator. hans chef var putt. "You can't help one customer in half an hour" fast antagligen på tyska. hans chef var den där korta, tjocka utan humor.. det var kul att han iaf verkade vilja hjälpa mig. det glädjer mig i denna hopplösa situation. jag köpte mina små hörlurar och gick efter att ha fått några skämt med mig. "You gotta tell me what you destroyed when you're leaving. Leave us a list." Jag visade att jag hade hål på jeansen och sa att det var så på alla. "I believe you".
När du flyttar tillbaka til sverige sa han. vad konstigt det kändes. just som, ja just ja jag bor inte i sverige, ja just ja, jag ska flytta tillbaka till sverige, sen. idag är det oktober, om en vecka får vi internet till huset och då lär ju de internetleverantörerna få hjälpa mig. om jag kan få upp det här på bloggen är en gåta. sitter för tillfället och håller tummarna för att det ska komma in ett datafreak här som fixar den pinliga situation till mig...

I really want to help you.

How cute he is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0