I'M BACK

haha.. mitt bloggande fick sig ett abrubt stopp tack vare mig egen godhet. mitt tips helt enkelt; låt inte en tysk vid namn andre försöka koppla ihop din laptop med en annan genom nätverk. min dator har efter det vägrat att koppla upp till internet. fem, sex dagar utan internet, jag vet helt ärligt inte när det hände mig senast. men som tur var så är ju jag och killarna nextdoors (databutiken granne med star coffee då jag lodar internet) polare. vi är det sedan jag hängde där två-tre gånger om dagen för att få dem att fixa min dator. (jag hävdade att dom borde hjälpa eftersom jag köpt mitt w lan kort där.. (det var grundinställningar i mjukvaran det var fel på. dom är de skystaste killarna i stan på den bästa butiken.. haha))

så nu är jag tillbaka. uppstressad av min internetbrist. hej alla jag saknar och som tydligen (!) saknat mig också. Sophi och Feli, jag ska försöka fixa bilden idag. vet vart starbucks ligger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0