jag förstår det inte.

OCH. helt unglaublich har jag köpt två vinterkappor idag. jag älskar second hand affärerna här i heidelberg. det finns en gata där det ligger två stycken. jag har bara varit i den ena hittils och den damen är otroligt trevlig. hon pratar alltid massa med mig och bjuder mig på kaffe ibland. där köpte jag ett par svarta pumps som passade mig perfekt med skitsnygg klack.
i den andra gick jag in för att kolla, jag hade redan sett att det verkade vara en sjyst butik. fein aber klein som man säger här. verkade lovande på en gång, provade först en klarröd kappa. damen där inne fixade allt, det var bara stå där så trädde hon på den på armarna. det är faktiskt trevligt med riktigt service, nån som pysslar och pysslar och pysslar och kommer med massa massa kläder efter önskemål. hon hade stenkoll på sin butik. den röda passade inte men hon hade en likadan i svart, men lite mindre. den satt som en smäck. otroligt bra kanske man säger. jag har länge letat efter en snygg svart kappa. den här var otroligt snygg, så gott som oanvänd och man kan inte klaga när priset är 40 euro. det är ju helt otroligt. jag hittade även en jättesöt mörkt marinblå duffelaktig kort sak som faktiskt också passade mig otroligt bra. både var helt i ylle, jättebra skick och passade så bra till mig. tillsammans skulle de kosta 60 euro. det var ett för bra pris för att jag skulle kunna låta bli. jag fattar inte hur det kan gå ihop men för mig går det bra. jag fyndar så härliga grejer här i heidelberg så jag knappt kan tro att det är sant. till det där hittade jag också en rutig skjorta som passade perfekt. jag har letat efter det så jag tog med den. sammanlagt la jag ut 80 euro för två yllekappor, ett par skor och en skjorta. det finns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0