järnspikar

det är inge kul när jag precis hade skrivit jättelångt och jättebra och glömmer skicka det på en gång. inte här på bloggen men jag bytte till att skriva här i förhoppning av att det ska gå bättre. och för att jag vart så sur på det andra stället för att allt det braiga jag skrivit där försvann.

om ryssarna och japsarna på min kurs, om bodil, om att äga. jag har kommit fram till att jag gärna vill ha det jag tycker om åså fråga jag malin om det. chokladkakor, böcker, jeans och datorer. det är ju praktiskt. don't worry, be happy.  jag ska hur som helst inte köpa några nya jeans med den enkla anledningen att jag inte tycker om dom. jag tycker som tusan inte om dom. hey, finns det inga modegurus som kan tipsa mig om ett par skysta bra jeans. det är så drygt att prova jeans. jag provar helst bara mössor, sjalar och jackor. sånt som man slipper gå till en provhytt och prova. det enda bra med provhytter är att man ser sig själv bakifrån (händer ju inte så ofta). mitt hår har växt rätt mycket. igår satt en ryska och stirrade på det och till slut frågade hon vart jag klippt mig. ja i sverige. en centimeter i nacken. framifrån ser det normalt ut. bakifrån serr det kort ut. tufft. eller så. var lite halvbra men jag har en ny frisyr på planeringen. ska jömna till längderna lite och ha halvkort eller långt och ruffsigt. kan absolut inte ha nått annat än en ruffsig frisyr för jag äger ingen borste eller kam och bara wax. tror det är loreals "out of bed" till och med.. Nej, det är sant, jag lovar. jag äger ingen kam. jag åkte utomland utan en och jag planerar inte att köpa en heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0