klädkval

hahahahaha. här sitter jag , och är totalt ensam och har bestämt mig för det där. måste tänka högt. eller skriftligt blir det väl. vad ska jag ha på mig? (det känns lite som ett experiment det här. men jag känner inga här. försökte ringa cissi, den svenska utbytesstudenten jag träffat, men mobilen var inte på.)
jag tänkte förut idag att jag fick väl ta mina dieseljeans eftersom levisjeansen är i tvätten. de svarta levisjeansen vill jag inte ha, och inte mina baggy som jag har nu. inte mina knickers heller. diesel alltså, men så kom jag på att de kommer inte hålla för en hel kväll. de kommer paja om jag ska ha dom en hel kväll. innersömmarna hänger på en svag tråd, bokstavligt talat.
kom fram till att jag antingen måste ta mina nya chinos som är jättemycket för långa, eller mina smala gubbyxor som också är för långa. det skulle ha blivit det sistnämnda, men jag och desiree skulle ha gått i stan, i altstadt på små krogar. nu ska ju jag till schwimmbad, kan jag ha finbyxor där?

kort sammanfattning av schwimmbad: alla kommer ha tighta jeans och linne. jag kommer ha svart top och randiga gubbyxor och kort hår. ingen kommer prata med mig. gud vad jag är fördomsfull just nu. bara för det så ska jag ta de kläderna och se om det var sant. hade alla jeans och linne förutom jag? pratade någon med mig? när kom jag hem?
hahahahaha, vad man kan göra med sig själv. detta måste jag tvinga mig till. jag vill inte läsa ut en bok till i natt, jag är inte på det humöret. jag tror inte det kommer gå bra att läsa böcker mot sin egen vilja.

lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0