kväller

Nu tror jag att föräldrarna kom hem och jag blev precis klar med min hemläxa att skriva det där lebenslaufet. Jag har också läst en massa sidor i dendär boken för barnen, samt städat upp i köket. idag var ein tolles tag, eigentlisch. Jag skulle hänga tvätten, aha, tvättmaskinen var i påsatt, så det fanns ingen tvätt att hänga. jag skulle stryka (jag har inte gjort det på rätt länge så det borde ha funnits massor), och där fanns bara fyra plagg. att göra det där gick jättefort och här sitter jag i mjukiskläder och datanördar mig. jag tror att jag går ner och säger hej och god natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hultsfred var typ den perfekta varlden. Helt underbart. Hur hittade du mig forresten?

2005-10-22 @ 12:16:46
URL: http://www.livejournal.com/users/17_minuter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0