laptopens liv

det största felet med en laptop är att man inte ser nått på skärmen när man sitter utomhus. det bästa med en laptop är att man kan sitta utomhus. jag är en datanörd. känslan i mitt huvud, segheten i kroppen, kanske beror det på det. va fan. ut skrek den, ut skrek kroppen. luft skrek den. privercy, jag behöver ett privatliv. familjen kanske inte förstår men jag orkar inte förklara. de får ta mig för den jag är. rummet under taket räcker inte när jag vill vara ensam. anonym i en stor park vid neckar, det går. jag lutar mig mot ett träd vars diameter säkert är 3 meter, kanske mer, det är inte det viktiga. fem meter bort flyter neckar förbi. det är inte heller det viktiga men det är en del av helheten. utomhushelheten som är stor, anonym och i mitt tempo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0