larm

Nu´ska jag snart åka härifrån till lidl och handla havregryn och banande och annat familjen ville ha. jag vill hur som helst ha havregryn för det tillsammans med cornflakes utgör en perfekt frukost.

stirrandes ut i den tyska kvällen. människorna kan verkligen inte köra bil här, det är helt otroligt. jag cyklarm iofs som en kratta också men bilisterna parkerar hur som helst, kör efter ett glas, tutar och gasar på. det är riktigt obehagligt och jag tycker det är otäckt att cykla genom stan med min laptopväska. kommer få en sne axel. kommer bli tränad. kommer bli lugn. kommer bli överkörd. idag är jag uppe i två situationer då jag nästan blev överkörd. alla ska helst köra på en gång och jag i mitten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0