läsvärd artikel

Malintips, cred till henne igen. (om nu någon skulle tycka att det var kreativt, intressant eller bra, så var det hon som hitta den.) hahahaha, det där skriver jag bara för att jag så ofta i somras fick cred för grejer som var hennes idé.

- Maja, kan inte du släppa fram den där korta tjejen framför dig så ser hon också lars winnerbäck när han spelar på hultan?
-Jo men visst!
Summa summarum: den korta tjejen är otroligt tacksam till maja.


-Maja, den där killen har inga öronproppar, hade inte du ett par extra, the hives spelar så högt.
-Jo, men visst.
Summa summarum: Killen utan öronproppar får öronproppar och är otroligt tacksam till maja.

Ni förstår ju själva hur mönstret är, malin är den goda, jag är bara materialkillen.




Så, läs nu den där artikeln och tala om för mig vilka som har roligast. Jag gillar festivaler, jag tyckte om kapitlet om morrisey i "Fans", jag skulle helst loda på beachen i san diego igen, aja, när ni läst förstår ni vart ni har mig. Vad får folk att köpa ett helrör för 1500? (okej, jag ska vara ärlig, jag vet inte vad ett helrör är. är det en hel flaska vodka?)

Kommentarer
Postat av: Malin

Woo! cred till mig! Men Maja ge dig själv lite cred också du är mer än materialkille. Du hade ju kunnat skita i dom. Nejdå skämt åsido You're great darling!
Skriver väl några mail till åt dig idag. brukar ju bli så. Haha
Kram!!!

2005-10-10 @ 11:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0