lite grejer från idag

nu är det snart inte idag mer.
borde passa på lixom.

jag var ingen odödlig jeanstjej. alla jeansen har ju pajat från den tiden. haha. den maja som var då är inte heller på samma sätt. det gör inget. de som känner mig vet det.

"var glad och nöjd, för vet du vad en björntjänst gör ju ingen glad, var nöjd med livet som du lever här.."
tralalalalalal la lalalala lalala. björntjänst en en tjänst man gör någon, fastän den inte vill. tro mig, jag vet, jag har slagit upp det i nationalencyklopedin.  borde berätta om vad som händer imorgon. det är faktiskt jättekula grejer. 
-jag ska få programmet för sportinstitutet på universitetet. jag ska nämligen på gäststudent, kostar 50 euro och man får vara med på allt på sportinstititutet, som yoga, aerobics, dans, basket, fotboll och allt vad som nu kan finnas plus att man kan gå på alla seminarier och så. låter skitbra helt enkelt. tänk om man får studentkort också? då blir allt billigare - ja, allt, heidelberg är en sån där stad som har 10% för typ allt studenter vill köpa. mat och bio och så vidare.
-jag ska på redaktionsmöte med den tyska tidningen. YES YES YES, djävlar vad bra det låter. och de skrev att de var glada för att jag vela vad med och att jag ska skriva och greja och att jag ska komma imorgon. 19:30, bergheimerstrasse. det är jättenära här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0