lol

haha, nu kan jag inte sova på en gång. hur kan detta komma sig? Ska jag vara impressed av mig själv?
För det första förstår jag inte hur linda så fort kunde få reda på att jag skrivit om att jag drömt om henne. (det måste vara därför.) Sen så går jag här och tror att min blogg får besöksrekord på grund av en fin dikt. Så fel man kan ha. Linda har läst min blogg och jag har läst en av lindas böcker. Yes dammit, det har jag. Hos malin, i somras när jag var hos henne jättelänge och vi hade det så soft och åkte och badade med hennes moppe och läste harry potter böckerna ikapp. Då läste jag lilla ångestboken, men det var massa snea kommentarer och grejer, stundvis var den bra dock, men inte var det samma linda som jag drömde om tror jag.

Men linda, om du nu läser det här. Du var jättesnäll mot mig när jag drömde att vi träffades i natt. Jag tycker att det är riktigt synd att jag inte kan komma ihåg vad det var du rådgav mig om, det vore intressant.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jaa, den är så braa. Har du hört grand as loving?
Jopp, hon är från Sverige :)

2005-10-29 @ 23:50:57
URL: http://jowse.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

Kan du inte be om drömtydning av nån kunnig, så kanske du kan skriva en blogg om vad drömmen betydde? Kram från nyfiken Tonårsmorsa.

2005-10-30 @ 01:29:45
URL: http://spaces.msn.com/members/fatoutouray

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0