motionera mera

påminner mig själv att jag ska fråga nån sån där modeguru hur det ligger till med "powerwalkandet". hur het är jag på listan om jag går en timme varje dag, va, va, va, va? kan någon tala om för mig.
alltså kan jag härmed tala om att jag fortfarande tränar, före frukost, före skolan. (jag skulle inte vakna annars.) heidelberg från utsiktstornet (heiligen berg) runt kvart över sju är vackert. det är vitt och disigt och man ser en stad som håller på att vakna. man måste stanna upp för att se pärlbanden av bilar som genomborrar staden i krokar. jag lyssnar på HIM (in joy and sorrow rekomenderas abolut) och iron maiden.
efter att ha läst m's funderingar om winnerbäck och om rock'n'roll och om mig har jag massor att tänka på och en ny(gammal) låt att lyssna på. av ingens frö.

Du har rock'n'roll i din bröst, du har blues i dina lår, du har visor i ditt hår och poesi i din sår.

tillsammans med det, heiligen berg och neckar motionerar jag. hur motionerar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0