nån annan...

...eller så är det jag. Ja, det är jag! jag har bokat biljetterna hem!! hem över jul. Oh yes my dear. Anne kom in när jag satt och kollade på flygtider och pris. 177 euro tor köln arlanda och så kollade i ryanair. de dagar de sagt, alltså 23 dec - 1 jan var inte så bra eller billigt men så kollade jag runt lite och 21 dec och 3 jan kostade både 4,99 euro. hon sa att jag skulle köpa och att de fixade barn vakt och jag satt och höll tummarna för att hon inte skulle ändra sig. det gjorde hon inte heller och nu flyger jag hem över jul för 500 spänn, jag får fyra dagar extra hemma och det känns så stort.

så stort känns det, höll på att börja gråta av anspänningen. när jag bokat flyget så släppte nått och jag fattade att jag skulle komma hem igen. jag har varit borta snart två månader, utan att riktigt fatta det tror jag. jag ska komma hem. jag kanske kan åka skidor i romme åtminstone.


lars winnerbäck - nån annan


Kommentarer
Postat av: Sophia

Får jag följa med till Romme?!

2005-10-27 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0