nästa som rör mig

jag läste ut boken idag. det gick så snabbt, den är tunn. 100 sidor, 150? Tung är den. "Nästa som rör mig". jag vill läsa den igen. tänka på den mer. jag vill läsa den jämt för det känns bra när jag läser den. jag känner mig okej ihop med den. "jag slängde kniven i vattnet" ruset, takten, stan, parken och pojken. hur gammal spelar ingen roll, och james. jag förstår hela historien med james nu. det känns bra. vilken james? james bond? Bond? Så abstrakt samtidigt som så riktig. jag är otroligt imponerad att hon skrivit en sådan bok, jag har tänkt på det förut men inte trott det går. det känns bra att ha läst en sådan. som skriven av bara tankar, förvirrande och abstrakt men bit för bit pusslas till. som när man tänker, upplever och är.



(malintips, cred till henne. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0