nyval i turkmenistan

hur som helst så kan det bara bli bättre än för ett år sen. det kom jag fram till när jag var i valet och kvalet. förra hösten var maja inte på partajhumör. ganska rejält destruktiv var jag då. för ett år sedan var jag faktiskt i exakt samma situation. jag hade gjort högskoleprovet och såg framemot att åka på konsert med min pojkvän på kvällen. han kom med något om att han var trött sen dagen innan (precis som desiree (att jag vet det här är för att jag kollade upp min dagbok)) jag tänkte att lika bra det, jag är ju ändå lite trött (så tänkte jag lite nu med först.) så det blev inget. vi pratade i telefon och jag höll på att gå sönder för att det inte blev nått av och för att jag inte förstod mig på honom eller vårat förhållande. ganska många lördagskvällar slutade med att stirra i väggen och undra vad som egenltigen fanns där. jag undrar varför jag ens gick med på det?

nästa låt blev daniel cirera, roatripping. den handlar om när han var i san diego. där har jag också varit. daniel cirera såg jag första gången i gävle på min födelsedag i år. han var otroligt kul att se. texterna är suspekta och jag, malin och jonas var alla paffa. sedan dess har jag sett honom två gånger till tror jag? södra teatern och kungens i sandviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0