ödet

tur att jag inte skrev om att jag trodde att jag skulle gå ut ikväll. för det ska jag inte. inte med henne jag trodde. för hon är småsjuk och hemma med sin pojkvän. vi ska kola på film imorgon istället. från klockan två till dess ungefär så ska jag träffa ferdinand. (sophias i nottingham kompis felys pojkvän) när desiree var sjuk och med sin pojkvän fick jag helt plötsligt energi till att ringa den där karl som var ensam för att hans tjej hade åkt till nottingham. (där hon träffade sophia. de två har helt enkelt bestämt att jag och ferdinand kan umgås eftersom vi båda är lite ensamma.) ferdinand var inte hemma men vi bestämde att vi skulle träffas klockan två vid starbucks. sen dog hans telefon och här sitter jag ensam en lördagskväll. nej, men vad säger jag. jag är ju inte allste ensam. det ligger tre barn och sover och både anne och michael är där. egentligen gör det väl inget att desiree inte kunde men det svider ändå inte. jag var inställd på det. satt och kollade igen alla program och tidningar jag hade för att se om jag hittade något jag kan göra själv. det enda jag vet hittills är bio. eller så kunde jag åka till schwimmbad som emma tycker och låtsas att mina kompisar är på toa, hela tiden. Hum, båda alternativen är lika lockande. jag tror tusan jag gör det. jag kommer träffa folk där. dessutom har jag kännt på mig hela dagen att det skulle bli en bra kväll. lol, det var väl bara för att jag inte har gjort så mycket idag. kvällen som blev kraschad av desiree kanske är räddad - av mitt mod. (schwimmbad är ett diskotek med tre våningar där jag inte kom in när vi var här med skolan. mitt pass var borta och jag kunde inte legitimera mig. hur som helst så var linda och emma där och emma tyckr att jag ska gå dit. kommer ihåg att jag sa förra helgen att jag kanske skulle gå dit den här helgen.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nae, jag bor i Oxford for tillfallet. Var bor du sjalv?

2005-10-22 @ 20:21:43
URL: http://www.livejournal.com/users/17_minuter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0