Oväntad drag av mig själv.

nej, nu ska jag göra något jag inte tänkt göra. kommentera kommentarer. Jag tyckte det var jätteroligt att du, någon, tyckte att jag hade fin stilistik.
och nu ska jag göra något mer, jag ska erkänna att jag inte visste vad stilistik innebar, men det låter fint. när jag googlade på det kom det upp i stort sett enbart kurser från universitetet i stilistik.
Vad gör det jag skriver till fin stilistik.


En annan sak är att jag kommit fram till att min frisyr bara blir bättre och bättre. Ytligt värre, hallå? nej, men nu sveper luggen över pannan, i nacken börjar det bli längre och allt ser perfekt rufsigt ut. inte när det är smutsigt, det är faktiskt äckligt med smutsigt hår. Sån är jag ibland, men helst inte. det känns avlägset att jag hade så långt hår förut. det gick från att vara kanske 25 cm långt i nacken till att vara 1-4 cem långt. Nu är det längre och mer perfekt. Här i tyskland kan man modella på frisörsalonger gratis, det verkar bra. Dock får man inte bestämma själv hur man vill klippa sig och så, men det får jag ju inte hemma heller. Men jag går till en frisör som jag litar på och jag säger;
"bort med det, jag vill ha nått nytt"
-Får jag klippa kort.
"Ja, bort med det"
-Det är ju ganska långt.
"jag vill prova nått nytt"

ungefär så gick det till när jag kapade av allt mitt hår och glad är jag för det. Det är skönt med förändring. det är en bra början. Jag klippte mig på höstlovet förra året och sen på sportlovet på våren. Det var också då det hände. Jag brukar ofta lyckas passa ihop mina klipptider med förändringar i mitt liv, och det passar ju också bra, så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0