over the rainbow

och jag tycker bara det är så otroligt fult med vita kappor, och nej malin, jag kommer inte köpa ett par röda skor. jag tycker inte det var några speciellt snygga kläder i stellas kollektion för HM (kanske den turkosa klänningen) och jag fattar inte vad man ska med en tight bredrandig polotröja till. polotröja. Hu. Förresten så kollar jag garanterat på OC mer för seth än för summer. seth är betydligt coolare. det är iofs ganska kul att summer boxas, men seth är överlägsen. det är kul att regissören flippar in sin egen cdsamling i det hela och att det alltid är bra musik.

musik är mode. bra böcker är mode. dom gråbeiga converseskorna med grön rand är mode. mina trasiga jeans och svarta tröjor är mode. För mig alltså. FÖR mig. ehhhaggggd, jag vill också ha en smårutig skjorta och sen vill jag ha snygga nya byxor som är hela. jag vill inte ha nån ny vinterjacka men däremot gärna ett liftkort i alperna.


nu spelar jag josephine av teitur för mig själv.
Dreamt I was back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0